سلام مامانا واکسن ۱۸ماهگی درد داره ؟

۱۰ پاسخ

تا۳روزخیلی تب اذیت میشه

من امروز زد پسرم ،حقیقت واکسن رو زدم اوردمش خونه یکم بازی کرد بعد خوابید بیدارشد خوب بود ولی از ۸ شب دیگه ناله هاش شروع شد جون پاش درد گرفته بود واصلا زمین نمیزاشت وفقط دراز بود حتی نمیتونست بشینه تب کرد بروفن وشیاف برداشتم ،وبیدارم که اتفاقی نیوفته براش

۲۴ساعت اولش خیلی سخت بود برا نورا

ولی دختر من از بهداشت تا خونه راه رفت بعدشم پیاده رفتیم پارک

یعنی نه تب نه پادرد هیچی
خداروشکر برای دختر من سبک بود
شما روز استا بده شبم قبل خواب شیاف بذار راحت بخوابه

تا رسیدی خونه هر ۴ ساعت آستا بهش بده مرتب ینی اگه یادت میره ساعتتو کوک کن
بعد یه روز کامل نمیتونه راه بره
دختر من وقتی اوردم خونه خیلی اوکی بود راه رفت بازی کرد تا اینکه خابید بیدار شدنی نتونست از جاش بلند شه تا آخر شب تو بغلم بود صبح روز بعد خودش راه افتاد دیگ خوب شد

وااای دوروزه سرویسمون کرده خیلییی زیاد اذیت شد هم تب میکرد هم پاشو زمین نمیتونست بزاره از غروب به اینور راه رفت دیگه،خیلی بدههه طفلی بچه خیلی اذیت میشه

دردک همون لحظه زدن واکسنه بعدش ک براپسرمن هیچی نشدن درد ن تب زیادخیلی سبک بودانشاالله برای نی نی شماهم راحت باشه

دخترم خیلی اذیت شد

چند ساعتی پا درد دارن و لنگ میزنن بچه ها

سوال های مرتبط

مامان بیتا و برکه مامان بیتا و برکه ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی