۱۰ پاسخ

عزیزم هر چی بزرگتر بشن وزنگیری ماهانه کمتر میشه تولدش چقد بوده

عزیزم ماشالا عکسش تپل نشون میده اگه دکتر گفته وزنش اوکیه نگران نباش همه بچه ها تپل نمیشن که

چ تپلی دیده میشه عزیزم 💜

عزیزم کاش یه بار برای همیشه این مسئله برای همه مادرا جا بیفته که بچه ها از ۵ ۶ ماهگی دیگه مثل قبل وزن نمیگیرن و رشدشون کند میشه
قرار نیست مثل اولا ۱ کیلو یا ۵۰۰ گرم اضافه کنن
ماهی ۲۰۰ اضافه کنن خوبه
حالا ماشالا ۳۰۰ اضافه کرده دخترت عالیه

پسرمنم خوب شیروغذا میخوره ولی از 5ماهگی استپ زده تاالان ک7ماهشه

دختر منم همین مشکلو داره هر کی هم بغلش میکنه میگه وای چقدر سبکه انگار هیچی تو دستت نیست مثل پر کاه میمونه🥲

دختر منم دقیقا همینجوری بود ، ۶ ماهگی ۷۳۰۰ ۷ ماهگی ۷۶۰۰
دکتر گفت خوبه نرماله ، گفت تا یکسالگی باید بشه ۹ کیلو و اگه ماهی ۴۰۰ وزن بگیره خیلی خوبه
دختر منم اشتهاش خوبه ولی وزن انچنانی نمیگیره

دختر منم ۷۸۰۰عه اشتهاش خوب نیس شیر که مجبوری میخوره

عزیزم من پسرم ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود. فکر کنم دیگه طبیعی باشه

تاپیک قبل منو ببین منم مشکلم همینه

سوال های مرتبط