۳ پاسخ

منم از هفته ۳۰ آب دور جنینم زیاده البته قندم ندارم آخرین بار ۲۶ بود دکترم گفت مواطب باش یکم مایعات اینارو رعایت کن خداروشکر تا امروز رسوندم اگه خدا بخواد ۱۵ روز هم بگذره انشالله به موقع زایمان میکنم

عزيزم وقتي اب دور جنين بالاست بايد قنديجات حذف كنيد و مايعات كمتر بخوريد ميوه هاي اب دار مثل هندونه نخوريد

این مدت رعایت هم کردی که شیرینی و هندونه و اینا نخوری؟ کلا قند مصنوعی رو حذف کردی و بازم بیشتر شد؟

سوال های مرتبط