۸ پاسخ

همه همینیم عزیزم به خاطر شرایط و گرونی هم فشار رومونه فکرمون مشغوله یهواز کوره در میریم بی حوصله شدیم بچه ها هم سرگرمی درست و حسابی ندارن کنجکاون به همه چی دست میزنن میخوان همه چیو امتحان کنن تو این سن هم اصلا نمیپذیرن کمک بگیرن همش میگن خودم خودم خودم ما هم صبرمون کمه امیدوارم بزرگتر بشن شرایط راحت بشه برای ما که بتونیم مادرای خوبی باشیم براشون

عذاب وجدان نداشته باش توام آدمی خسته میشی
ولی دیگه دعواش نکن
ما بزرگتریم باید حواسمون باشه اونا عقلشون نمیرسه

منم همینم ولی خواهرم دوقلو نوزاد داره اونو میبینم هزار بار میگم وضعیت من بهتره

عزيزم ببرش مهدكودك وقتي بچه چندساعتي خونه نباشه خيلي ارامش داري به روتين روزمرت ميرسي يه جاي خوب و مطمعن پيدا كن ببرش هم اون با بچه ها بازي ميكنه هم تو به ارامش ميرسي

منممم ی ساعتم ک میبرمش خونه بابام خودمم باید برم بدتر خسته میشم پامیشم میام خونه میگم دیگ راحتتره دلم میخاد یکی ی ساعت بگیرتش ی نفس بکشم
بخدا حق داریم اسیریم انگار فقطدنبال بچه رسیدگی ب بچه بچ من میگ از صب تا غروب دست منو بگیر تاب بخوریم تو حیاط یا بزیم کوچه منم ی عالمع کار خونه هست بعضی وقتا دیگ داد میزنم دعوا میکنم خستم😭😭

درکت میکنم🥲منم ۲۴ ساعت بچه داری میکنم هیچکس کمکم نیس منم خیلی خستم

عزیزم خیلی حق میدم بهت مادر بودن اونم کمکی نداشته باشی واقعا سخته ولی یه روزی دخترت بزرگ میشه و میشه کمکت ظرفارو میشوره خونه جارو میکسه

منم مثل شما
به نظرم که کمکی داشتیم خیلی بهتر همه چی میرفتم جلو

سوال های مرتبط