عزیزم تا ۳۸ تب خفیف هست دیگه بعدش باید کنترل کنی
اگر بروفن پایین نیاورد شیاف بزن
تا ۳۸ با استا میشه کنترلش کرد اما بیشتر شد با تنشویه و شیاف ۱۲۵ کنترلش کن اگه بالای ۳۹ رفت ببرش دکتر
نرمالش ۳۷ونیم هست ۳۸تب میشخ ۳۹و۴۰خطرناکه دورازجون تشنج میشه
چیشده گندم برای چی تب کرده
دیگه ۳۸،۵ ۳۹ خطرناکه باید حواست باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.