تب رو چند باشه خطرناکه؟

۵ پاسخ

عزیزم تا ۳۸ تب خفیف هست دیگه بعدش باید کنترل کنی
اگر بروفن پایین نیاورد شیاف بزن

تا ۳۸ با استا میشه کنترلش کرد اما بیشتر شد با تنشویه و شیاف ۱۲۵ کنترلش کن اگه بالای ۳۹ رفت ببرش دکتر

نرمالش ۳۷ونیم هست ۳۸تب میشخ ۳۹و۴۰خطرناکه دورازجون تشنج میشه

چیشده گندم برای چی تب کرده

دیگه ۳۸،۵ ۳۹ خطرناکه باید حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی
مامان آراز👀💙 مامان آراز👀💙 ۲ سالگی