خانوما عصاره قلم چطوری درست کنم

۱ پاسخ

بشور قشنگ بعد یه بار بجوشون در حد ۱۰ دیقه که جوشید ابشو بریز دور دوباره اب بریز بزار بچوشه.برگ بو .پیاز بنداز بوشو بگیرع قشنگ با شعله کم شب تا صب بپزه .بعد تو قالب یخ بریز بزار ببنده بعد هز تیکه میتونی راحت استفاده کنی.

سوال های مرتبط

مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱ سالگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی