۶ پاسخ

بارداری کلا تکرر ادرار داره اول تا آخرش🥴
ولی به دکترت بگو چون گاهی وقتا عفونت هم باعث تکرر ادرار میشه.

من ماما بهم گفت مقدار بیشتر اب رو در طول روز استفاده کن و شب زیاد اب نخور ک نخاد اذیت بشی
چون منم همیطوریم همش میرم دسشویی

من بدتره توام گاهی عصیی میشم واقعا سخته بلند شدن و رفتن

ن باو منم اینجوری ام بخاطر کمبود جا هست بچه داره بزرگ میشه هنوز من تازه این شبا یکم خواب بهتری دارم هرشب هریه ساعت بیدار میشدم ی شب ک از ۱۲ خوابیدم تا خود صبح ۱ بیدارشدم ۲ بیدارشدم همینجور تا ۹ صبح آخرش گریه کردمو خوابیدم از صدای در دستشویی مون هم حتی حالم بد میشه متنفرم

من اب زیاد میخورم بخاطر همین زیاد میرم

عفونت نداری؟

سوال های مرتبط