مامانا تو هفته من وزن ۱۷۸۰ کمه ؟😔

۱۰ پاسخ

من 33 هفته و 2 روز 1900 بود گفت کمه

لیدی میل بخور تا اخرِ بارداریت

اره کمه ولی لیدی میل بخوری هر روز بعد ناهار دو پیمانه درست میشه وزنش
من ۳۲ هفته تمام رفتم سونو رشد ۱۹۰۰بود

نینی من ۳۰هفته ۱۶۵۸گرم بود

ال آرژنین بخور عزیزم

اینم حداقل حداکثر وزن از این اگه کمتر باشه خطرناکه

تصویر

منم ۳۳هفته ۱۷۰۰بودم نرماله زیاد گیر وزنش نباشین بعدا شیر میخوره وزن میگیره همین که سالمه کافیه

اره مال من ۳۱ و ۴ روز بود ۱۹۲۵ بود تازه میگفت نرماله
درصورتی ک ۳۲ هفته ۱۹۰۰ توی گهواره یه بچه نرماله نمیدونم والا گهواره یه چیز میگه دکترای مام یه چیز دیگه

یکم کمه

اره متأسفانه منم اینقدر بود گفتن خیلی ریزه

سوال های مرتبط

مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی