من 33 هفته و 2 روز 1900 بود گفت کمه
لیدی میل بخور تا اخرِ بارداریت
اره کمه ولی لیدی میل بخوری هر روز بعد ناهار دو پیمانه درست میشه وزنش
من ۳۲ هفته تمام رفتم سونو رشد ۱۹۰۰بود
نینی من ۳۰هفته ۱۶۵۸گرم بود
ال آرژنین بخور عزیزم
اینم حداقل حداکثر وزن از این اگه کمتر باشه خطرناکه
منم ۳۳هفته ۱۷۰۰بودم نرماله زیاد گیر وزنش نباشین بعدا شیر میخوره وزن میگیره همین که سالمه کافیه
اره مال من ۳۱ و ۴ روز بود ۱۹۲۵ بود تازه میگفت نرماله
درصورتی ک ۳۲ هفته ۱۹۰۰ توی گهواره یه بچه نرماله نمیدونم والا گهواره یه چیز میگه دکترای مام یه چیز دیگه
یکم کمه
اره متأسفانه منم اینقدر بود گفتن خیلی ریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.