هیچوقت برای دلسوزی بچه اول
بچه دوم به این دنیا نیارید
چون هرکسی زندگی خودش رو خواهد داشت
منم دوس دارم برای دخترم ی خواهر بیارم.من ی روزی نباشم حداقل ی خواهر داشته باشه.ولی واقعا دیگه در توانم نیست. هم روحی هم جسمی. دلم ب حال دخترم میسوزه
ببین بچه دوم تو این سن دخترت حتما باید کمکی داشته باشی وگرنه دوتا رو به سختی کنترل کنی من دوسال شش ماه تفاوت داشتن بخدا خیلی تنها خسته شدم شبا دوتا باهم خوابشون میگرفت دوتا به من احتیاج داشتندک بخواین
اگر مادر مادر شوهر هم کمک کنن خوبه
ولی همسر یک چیز دیگه اس پنجاه پنجاه میشه مسولیت ها زیاد روی دوش تو نیست
خب بهش فکر نکن فعلا. بذار بزرگ بشه و خستگیت در شه بعد.
مثله منی پس منم همش دارم فکر میکنم ولی همسرم هرروز میگه من یه دختر میخواستم فقط .
همسرم خیلی کمک میکنه بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.