۲۳ پاسخ

من دوس دارم ی دخترم داشته باشم اما خب با این شرایط مملکت در حال حاضر ب نظرم خیانته

من خودم‌خواهر و برادر ندارم
دلم مخواد دخترم حداقل یکیش رو داشته باشه
بع دومی فک میکنم اما وقتی دخترم ۴ سالش بشه انشالله

به نظرم الان اصلا بهش فکر نکن . الان هم جسمت خستس هم ذهنت .ولی اگه میخوای خودت بهترین فاصله سه ساله .

تو این شایط و تا این شرایط باشه ابدا

ارع عزیزم من بچه دومم رو باردارم ماه بعدی هم زایمان میکنم

بارداری راحتی نداشتم
زایمانم سزارین بود و دردناک
از لحظه ای که زاییدم تا شیش ماه پسرم بیست چهاری دهنش برا گریه باز بود
افسردگی بعداز زایمان تا یک ماه روانیم کرده بود
الانم با این شرایط جنگ و اوضاع اقتصادی تموم تلاشمو میخام کنم همین یکیو خوشبخت کنم
خدا همینو برام سالم و سلامت نگه داره

نه به هیچ عنوان دگ نمیخام همین یکی کافیه واسه هفت پشتم اندازه دوسه تا ازمون انرژی میگیره😂😂

میارم‌اما الان نه ! یه چندسال دیگه .. حداقل واسم ببینم وضعیت مملکت با این گرونی چی میشه بعد

من از خدامه ،همسرم میگه به هیچ وجه میگه من یه دختر میخواستم از خدا ،همه اموالمم به اون بدم ،براش وارث دیگه نتراش.
😂میگم پسر می‌خوام ،میگه من پسر بودم چکردم ،خواهرام عینه پروانه دور مامان بابا بودن

من دومی و دارم و با اولی ۴ سال و ۹ ماه فاصله داره ولی واقعا دهنم سرویس شده اصلا حس میکنم پیر شدم انقد حرص خوردم ماشالله پسرا خیلی شیطون و کنجکاو تر از دختران من سر دخترم یدونه از این حرصارو نخوردم انقد اروم بود ولی پسرم نه🥴

پسرم خیلی اذیت میکنه ، حسابی شره و اصلا امون نمیده ما به چیز دیگه ای فکرکنیم
ولی بعضی وقتا که یکم کمتر اذیت میکنه بهش فکرمیکنم باخودم
چون بچه تنها باشه بیشتر اذیت میکنه
اگرم این جنگ بخوابه و اینا برن واقعا یکی دوسال دیگه یکی میارم
کاش اوضاع درست بشه ؛ واقعا اگه دغدغه های زندگی تو ایران نبود سه چهار تا بچه رو دوست داشتم داشته باشم

اره فکر میکنم بهش اما بعد از اب و گل دراومدن نورا

دومی رو داریم گاهی ب سومی فک میکنیم😉😜

من قصد ندارم بیارم یا کلا تک فرزند یا اینکه ده پونزده سال دیگه چون بارداریم سخته همش استراحتم سختمه با بچه کوچیک

ااز لحاظ روحی اصلا نمیتونممم

اصلا عزیزم منم نظرم با تک فرزندی ولی شوهرم میگه بعدا بیاریم یدونه😢من که سر دخترم افسردگی گرفتم الان میترسم و فوبیا دارم حالم بد بشه باز

تصمیمت درسته و صد درصد باهات موافقم
ب هیچکسم ظلم نمیکنیم هر کی معترضه ۱۰ تا بیاره من ک روانی شدم

من همیشه واسه پسرم بهترین هارو خواستم و هرجور شده تهیه کردم اما برای دومی فعلا شرایطشو اصلا ندارم اگه شرایطش جور شد حتما وگرنه اصلا

من که دومی رو دارم 😂❤️

مونده به شرایط خودتون گلم باید به شرایط خودتون نگاه کنی و تصمیم بگیری از نظر مالی و روحی . من شخصا نمیذارم همین یدونه کافیه ولی مادرایی ام هستن که میگن میخوان

معلومه تصمیمت درسته منمدبچه اولمه خودشم با هزار نذر و نیاز و بعد از ۵،۶ سال ولی با این حال کافیه هم از لحاظ روحی و اعصاب خودم هم از جامعه بنظرم کافیه

خودمم تک فرزندک

ماهم بچه اولمونه حداقل تا ۳ سال آینده اصلا بهش فکر نمی‌کنیم شاید هم کلا نخوایم

سوال های مرتبط