رژیم شیردهی بگیر خوبه.من دوماه گرفتم نتیجه داد شیرممکمنشد
اول بچه رو از شیر بگیر بعد رژیم رو شروع کن
کسی اجازه نداره از یه مادر شیرده توقع هیکل آنجلیناجولی داشته باشه
به خودتم سخت نگیر دوران شیردهی که تموم شد رژیم کتوژنیک رو شروع کن تو زمان خیلی کم وزن زیادی از دست میدی و به وزن ایده آلت میرسی🙂✌️
یا میتونی داستوریزه هم بدی
دیگ شیر فقط نوشیدنیه و مهم نی شیرخشکم بده کنار غذا
عزیزم تاپیک منو بخون رژیم خوبی هست شیر هم کم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.