۸ پاسخ

هیکلت میگه از این اسکینی تر محو میشی دیگه

وای عالی هستی ۶۳من قبل بارداری همون ۵۴،۵۵بودم بعدش کم کردم بعد که ویارم تمام شد باوزن ۷۳زاییدم یک هفته بعدش ۱۱کیلوش کم شد ۶۲شدم بعد باز که شیر خودمو ندادم اضاف کردم الان ۶۹ام بهترین دوران و بهترین اندامم ۶۲همون بعد زایمانم بود

الان اسکینی هستی دیگه بد میشه لاغرنر از این

منم بیست کیلو اضافه کردم ولی باز همش کم شد ، در حالی ک دوست داشتم حداقلش ونج کیلوش روم بمونه 🫠🫠🫠

خوبه دیکه زیاد هم لاغر خوب نیس

چه خوب شکم نداری

من ۶۶کلیوم قدم ۱۶۰همه میگن نرماله ولی من میخام ۶۰بشم رژیم سبک گرفتم

هیکلت خوبه

سوال های مرتبط