۱۲ پاسخ

نگا شرمنده بابت عکس
نگا اگ کلاهکش اینجوری جدا از پوسته اوکیه اگ نیست یعنی چسبندگی داره بعد همیشه وازلین بگیر پوستشو بکش پاین زیر خط کلاهک اونجا رو وازلین بزن اگ بچه زور میزنه واس ادرار صد در صد ی مشکلی هست چون خیلی زود ختنه میکنن بچه هاشونو ک مجرای ادراری باز بشه

تصویر

من پسرمو جای دیگ ختنه مرده بودم دکتری ک خانه کرده بود بردم گفت جسبندگی نداره بعد ش ک دکترشو عوض کردم دیدم چسبندگی داشت دکتر باز کرد بیچاره قرمزه شده بود بعد اون مرتب وازلین زدم ک خوب شد خیلی از دکترا براشون مهم نیست حتما خودت باز کن کلاهکشو بد بالا پوستشو بکش عقب وازلین بزن ک نچسبه

خداروشکر که کایا رو ختنه نکردممم☺
و از این دغدغه ها ندارم🤌😅

عزیزم چسبندگی نداره ولی احتمالا مجاری ادرارش تنگه
پسر منم تا قبل از ختنه برای ادرار زور میزد سرخ می‌شد
بعد از ختنه خوب شد مشکلش
دکتر علاوه بر ختنه مجاری ادرارش هم گشاد کرده بود من تا ۶ روز بعد از ختنه میل میکردم تو مجاری ادرارش که چسبندگی نگیره
به نظرم حتما نشون یه متخصص اورولوژی بده

علائم چسبندگی چیه ؟ چطور متوجه شدین؟

دکترش وقتی میگه نداره حتما ندارع دیگه

ملکی قزوین جراحی کردی؟

از کجا متوجه شدین که چسبندگی داره ؟ علائمش چی بود؟؟؟

یه دکتر دیگه هم ببر.

اگ میشه عکسشو واضح تر بذار من پسرم داشت دوبار دکتر باز کرد

بنظرم داره

میشه بگید ممنون

تصویر

سوال های مرتبط