دل درد
دختر من بعد ۲ساعت گریه الان خوابید اونم تو تختش میزارم همش گریه میکنه تو کریر آرومه
مشکلات گوارشی بچهس ..یه وقتایی حساسیت به شیره..یه وقتایی هنوز رودهش در حال رشده و نمیتونه شیر رو هضم کنه...نفخ های دردناک میگیرن..باکتری های مفید رودهش تعادل نداره
دلایل زیادی داره ...
بعد دیگه بچه گریه میکنه و ب هیچ صراطی مستقیم نیس
تا سه چهار ماه حداقل
بزا دنیا بیاد میفهمی کولیک چیه😂
دل درد نفخ
نفخ روده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.