منم پسرمو 6روزه گرفتم کم کم تعدادشو کم کن مثلن امروز 7بار دادی فردا 6بار بده
من اینجوری گرفتم وق خوابش هم میزارم رو پام
ارسام منم همینجوری بود تلخک گرفتم زدم نوک سینم دیگه نخورد شبا یا رو پام میخوابید یا کنارم خودش خوابش میبرد ...خیلی وابسته به سینه بود فکر نمیکردم انقدر راحت کنده شه از سینه ..اما خب یه هفته ی اول شبا تو خواب خیلی ناله میکرد و روزام عصبی شده بود ..خداروشکر الان خیلی بهتره
پسر منممم😆
بچه منم همینه
اصلا نمیدونمچجوری بخوابونمش🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.