خانومای هم هفته من از کی دیگه به پشت نخوابیدین یا نمی خوابین

۶ پاسخ

تا ۲۸ هفته هر جوری راحتی

دکتر من گفت از ۲۰ هفته دیگه به پهلو بخواب
پهلوی چپم بهتره
عادت میکنید ، اصلا شکم بزرگ میشه دیگه به پشت خوابیدن سخته

از یه زمانی به بعد بخوای ام‌نمیشه من الان به پشت بخوابم اول به نفس خودم فشار میاد بعد به اون طفلک که جاشم تنگه

در حد کم میتونی بخوابی ک خستگیت گرفته بشه ول بیشتر از ۲ ۳ دقیقه نشه بیشتر ب پهلوهات باش

از ۱۵ هفته به بعد دیگه نخوابیدم
اولش سخت بود ولی چون عادت کنم دیگه نخوابیدم
الان هم با تهدید های مامانم یک هفته هست دیگه از این دست به اون دست می‌خوام بشم بلند میشم میشینم

منم می‌خوابیدم دیگه تا همین امروز یه خانم گفت نخواب دیگه...

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری