۱۲ پاسخ

سه مرحله هست بهداشت بهت میگه فک کنم دوازده روزگی بیست و پنج روزگی و هفتاد روزگی

دومرحله

هر ۴۵ روز

دو مرحله

دو مرحله فقط ک خوب بود دیگه نیاز نبود

بعد بدنیا اومدن دو بار

۴بار...

۴بار.

یه بار همون ۵ روزگی..نگفتن بازم تکرار کنم

دو مرحله

دومرحله

هرماه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی