۴ پاسخ

بردم دکتر گفتم ببینم چیشه
همه چی رو چک کرد شکر خدا مشکل نداشت و سنوگرافی هم برداشتم اونم هیچی نشون نداد،فک کنم همون کولیکه احمقه ولش نمیکنه

دختر منم اینجوریه😐
دخترمن از ساعت ۱۲یا ۱۲و نیم شب گریه میکنه شدیدا نه شیرخشک میخوره نه شیرمن و ن پستونکو فقط گریه میکنه بایدم بغلش کنیم و بچرخیم و بچرخیم تا اینکه یکم اروم میشه،دختر من دو سه هفته یی میشه اینطوری شده🥲

آره کولیکه

بله عزیزم..به خودش میپیچه؟

سوال های مرتبط