پیاز حلقه کن بزار کف پاش
شیاف بروفن بذار
حنا وسرکه قاطی کن بزار کف پاش زود تب رو پایین میاره
۴۰ تشنج میاره اصلا کاره تو نیست
ببر بیمارستان سریع تر
ببرش مرکز درمانی سرم بگیره
عزیزم مواظبش باش حتما ونخواب، چون تبش بالاست اگه امکانش و داری ببر درمانگاه اخه ۴۰ فکر کنم خیلی بالاست
ببر بیمارستان رفته رو ۴۰ میگی😟
تب ۴۰ رو باید ببری بیمارستان خطرناکه تو خونه
پاشویه کن اگه خیییلی داغه شیاف دیکلوفناک ۵۰ رو نصفه کن براش بزار آب رو آتیش متخصص میده از ۶ ماهگی حتی اورژانس هم که رفتم همینو داد
پیشونیش و بوس کن داغ باشه تبه
با آب ولرم دستمال خیس کن بزار رو پاهاش
تبش خیلی بالاعه،به نظرم ببرینش مرکز درمانی،سرم وصل کنن براش
تن شویه کنین بچه رو
دختر من تبش بالابود بردیمش بیمارستان اولین کار تن شویه کردنش خیلی موثره
بهش ایبوپروفن بدین دست و پاش رو با آب و گلاب بشورین
شیاف استامینوفن بزارین
خونه رو خنک تر کنین لباساش زو کم کنین اگه خیلی زیاده حتنا ببرینش دکتر
ببرین بیمارستان کودکان
پاشویه ،شیاف ،بروفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.