استامینوفن بده خب
منم دیروز واکسن چهارماهگیشو زدم تب کرده مرتب استامینفون میدم 😭منم له لهم پسربزرگمم مریضه تب داره اصلا نخوابیدم. هردقیفه بلند میشدم نگاه میکردم
کمپرس گرم و سرد بزار
ویکس اگه داری بزن روی جای واکسنش حوله هم داغ کن بزار روی پاش ملایم میشه .اگه هم شربت نمیخوره شیاف استامینوفن براش بزن
عزیزم جای واکسنشو دوتا قطره استامينوفن بریز و ماساژ بده روشو با دستمال گرم ببند و قنداق کن
وای خدا منم باید چندروز دیگه بزنم هیچی مرتب استامینفون بده نزارپاشو تکون بده کمپرس سرذم بزار روپاش
شیر هم نمیگیره با قطره به زور دادم بالا اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.