زیاد توجه نکن ب حرف بقبه
ب دکترت نشون بده فقط
خب شکم کم کم میاد پایین دیگه طبیعی
اصن باید بیاد پایین
ماه نهم اصلا طبیعیه شکم بیاد پایین من بچم هفته ی ۳۵ کلا پایین بود دوباره ۳۶ اومد بالا ،الانم گاهی بالاس گاهی یجور میره پایین فشار میاره میگم الانه که زایمان کنم حرف بقیه ارو ول کن
بیشتراستراحت کن عزیزم
نیاز نیس من اصلا نگفت دکترم حتی ی آمپول هم نزدم
سلام برای دکتر نتیجه گرفتید؟
چون پسره اینجوریه ماله منم پایینه
باید کم کم بیاد پایین دیگه تا لحظه زایمان که بالا نمیمونه
عزیزم طبیعیه من از هفته ۳۲ به بعد حس کردم شکمم داره میاد پایین
و منی که بچم هرروز بالاترمیاد وقته بیادتوقلبم😂الان جای معدموگرفده😂
مدل شکم من از اول پایین بود ربطی نداره ب شکم گلم نگران نباش
منم شکمم اومده پایین طبیعیه گلم بچه داره به سمت لگن حرکت میکنه که آماده زایمان بشه
نگران نباش
یک روزم بری نه ماه امنه
۳۴ هفته چند روزی ؟؟؟
حرف بقیه فقط استرس میده
هر کی کیه؟
اگر مسیر طبیعی رو پیش بری بله، سر نوزاد می چرخه پایین و حالت عمودی میشه. این حالت شکمتون هم کاملا نرماله.
خدانکنه انشالله ک همه ب وقتش بغل کنن بچه هاشونو ولی ب دکترت بگو امپول ریه رو بزنه برات خیالتم راحت شه
به حرف بقیه توجه نکن شاید بچه بریچ باشه محض اطمینان یه چک بشو
منم سه هفته پیش گفتن سر دلت خالی شده میخوای زایمان کنی ولی خب کو هنوز خبری نیست
مال منو ببینی چی میگی، دم مثانم قلنبه اس،شکم بند بگیر
شکم من خیلی از شکم تو پایین تره بنظرم که ربطی نداره
اره سردلت خالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.