۱۳ پاسخ

سزارین شدی دیگه ؟

اخی عزیزوم مبارک باشه چند کیلو بود کامله دیگه؟

مبارکه عزیزم😍

دعاکن منم همون تایم شما رایمان کنم😢

مبارکه ب سلامتی و دلخوش

سلام عزیزم قدمش خیر باشه ♥️
مشکلی نداشت تو 37هفته به دنیا اومد ؟

عزیزم پاره شد کامل یا نشتی داشتی؟میشه اگر راجب کیسه تب میدونی تایپیک قبلیمو جواب بدی؟

مبارکه 😍😍چیکارکردی پاره شد 😂من خسته ام دیگه نمیکشم

وای من امروز ۳۷ و سه روزم
مبارکه عزیزمم تجربت و بزار حتما

به به بسلامتی عزیزم ،زیرسایه پدر و مادرش عاقبت بخیر بشه🥰🥰🥰🥰🥰

مبارکه

مبارکت باشه

وزن بچه چقد بود تنفسش خوب بود

آخی مبارکه

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو👶🩵 مامان سید کوچولو👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان هامیـhaminـن🩵 مامان هامیـhaminـن🩵 ۸ ماهگی