۷ پاسخ

ارومیه هم امروز سرد شده من باز پکیچ رو زیاد کردم

از هوا لذت ببر/ما که دائم‌کولر روشنه😭

خوشبحالتون ک سرده ما ک حتی برای چند دقیقه هم نمیتونیم کولر خاموش کنیم قشنگ خفففه میشیم

گرماااا چیهههه دم به دقه باید برم حمومممممم

وای خوشبحالتون
ما که چندروزه کولر روشن میکنیم ظهرا خییییلی گرم میشه

تبریز کی قمیشی دی دونن چوخ ایسلیدی الان گینه اولدی قیش

من که چندروزه عذا گرفتم که تابستون شده.

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین جان مامان علی و حسین جان ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی