پسر من برای تیروئید هرماه آزمایش میده فقط همون لحظه گریه میکنه بعدش آروم میشه
ازمایشگاهی ببر که قسمت نوزادان داشته باشه تا بتونند سریع رگ بچه را پیدا کنند کمتر اذیت بشه همون موقع گریه می کنند بعدش شیر بخوره آروم میشه دختر من یک ماهگی آزمایش کامل داد وزن نگرفته بود
اکثر مواقع خودشون تو ازمایشگاه بلدن یجوری بگیرن که کمتر اذیت بشه ،
پسر من 7بار برای زردی از بچم خون گرفتن بمرم براس هنوز اون روزای بد رو یادمه 😭
کوچولوی من چن روزش بود آزمایش خون گرفتن چن بار
یه بار زردی
یه بار تیروئید از پاش
یه بار برای گروه خونیش
دیگ التن ک سه ماهس جون دار تر شدن ولی خب بازم کوچولوان دردشون میاد🥲
خب بچست دیگه معلومه اذیت میشه
پسر من ۲ روزه بود تا ۴ روزگی بخاطر زردی چند بار ازش خون گرفتن بچم خیلی اذیت شد خیلی 😔بمیرم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.