الاهی بمیرم برات ماله منم اگ اولی بود الان یکسال و خورده ای بود دومی هم اگ بود الان ۴ یا ۵ ماهه بود😭😭😭😭😭
من قرار بود اولی دی به دنیا بیاد
ولی تیر پارسال سقط شد
من دی حامله شدم برای بار دوم
صدا قلبش شنیدم😭 ولی
23فروردین دومی هم باز سقط شد
اگه اولی بود الان 4/5ماه داشت
دومی اگه بود الان هفته16 بودم
💔😔
عزیزم 🥺انشالله که بزودی جاش سبز شه 🥹🥹🥹
من اگ اولیم مونده بود الان ۱۰ ماهه بود
اگه دومی مونده بود دخترم ۷ ماهه بود
دومیو زودرس شدم تو ۲۲ هفته و ۱ روز 😪
منم همش بهش فکر میکنم
حتی دوست دارم اقدام کنم ولی شرایط همسرم خوب نیس
ازمنم اگه مونده بود برج پنج میومد بغلم.. ولی چاره ای نیست باید صبر کنیم...
خدا بزرگع
عزیزممممم انشالله به زودی جاش سبز شه🥺💔🫂
بسپر به خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.