اتیییی🥹خاله شدی
نگاه بری سند بدبخت شدنتو امضا کردی اینو کسی داره بهت میگه ک ۱۸ ساله با این افریته داره زندگی میکنه بهترینم ک باشن باز یکجایی کخشو میریزه نرو خاهر من نرو
زندگی با مادر شوهر که یکجا باشید اصلاااا فایدع نداره و فقط باعث اعصاب خوردی خودت میشه
والا خواهر ما تو یه شهر دیگه با مادرشوهر زندگیم میکنیم زیر رو بم زندگیمونو میدونه یه دوسال اول زندگی تو شهر اونا بودم ینی به معنی واقعی گوه خوردم باید بهش میگفتم دارم میرم فلان جا فلان کار رو بکنم تا جزئیاتشو نمیپرسید دست برنمیداش الانم همه چیو میدونه ولی باز دور از چشمشیم یکم راحتم
نروووو اصلا ولی اگه رفتی هم شرط بزار خونه دو نبشه باشه یعنی ورودی های خونتون جدا جدا باشه
بگو بری اونجا من نمیام خودت برو با مامانت زندگی کن .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.