شما توی بارداری قهوه میخورید یا میخوردید؟

۷ پاسخ

منم دلم طاقت نمیاره چن روز یه بار یا نسکافه یا شات قهوه تک میخورم 🤪

نههه نمخورم دوس ندارم

اصلا حتی یه قطره

نه دکتر ممنوع کرد حتی کمش رو 😢
آنقدر دلم کاپوچینو میخواد 🤦🏻‍♀️

من آره

من آره
چهار روز یکبار یه شات اسپرسو

من خیلی کم شاید هفته ای یه بار اونم با حجم خیلی زیاد شیر ترکیبش میکنم. میگن تا روزی یه کاپ رو میشه استفاده کرد اما بهتره مصرف نشه منم دیگه وقتایی که خیلی خمارم میخورم😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری