منم دلم طاقت نمیاره چن روز یه بار یا نسکافه یا شات قهوه تک میخورم 🤪
نههه نمخورم دوس ندارم
اصلا حتی یه قطره
نه دکتر ممنوع کرد حتی کمش رو 😢
آنقدر دلم کاپوچینو میخواد 🤦🏻♀️
من آره
من آره
چهار روز یکبار یه شات اسپرسو
من خیلی کم شاید هفته ای یه بار اونم با حجم خیلی زیاد شیر ترکیبش میکنم. میگن تا روزی یه کاپ رو میشه استفاده کرد اما بهتره مصرف نشه منم دیگه وقتایی که خیلی خمارم میخورم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.