خانوما شما میوه به رو خام می‌خورید یا پخته؟ توی چه غذاهایی؟

۵ پاسخ

من داخل قیمه میریزم خیلی دوست دارم

من رنده کردم خشک کردم
و دمنوش درست میکنم میخورم

توی آبگوشت بریز خوشمزه میشه

توی خوراک مرغ هم میشه گذاشت به جای سیب زمینی اگر خوراک شیرین دوست داشته باشی

کمپوت درستش کن

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته هفدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی