سلام خانوما
دخترم خیلی لاغره ۱ سالو ۶ ماهشه ۱۰ کیلو چیکار کنم ثپل بشه

۵ پاسخ

پسره من ماه بعد دوسالشه ۱۰کیلو هشتصده
هیچی نمیخوره

واسه چى ميخواى تپل بشه تپل بودن چه مزيتى داره ؟ دختر من دو سالشه ١٢ كيلوعه و من خيلى راضيم دكتر هم گفت وزنش خوبه اصلا دنبال چاقى نباش كه تو آينده خود بچه اذيت ميشه الان وزنش نرماله چاقى اصلا قشنگ نيست

سلام دخترم منم راهیی پیدا کردی به منم بگو🤕

دکتر غدد ببر

دختر من از یکسالگی رو ۱۰ کیلو مونده تا دوسال و چهار ماه شد ۱۲ باز مریض شد اومد ۱۰ من هزاران دکتر بردمش کاری نکن فقط بهش مولتی ویتامین و آهن شو به موقع بده خودش جون میگیره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه حسنا مامان فاطمه حسنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری