پسره من ماه بعد دوسالشه ۱۰کیلو هشتصده
هیچی نمیخوره
واسه چى ميخواى تپل بشه تپل بودن چه مزيتى داره ؟ دختر من دو سالشه ١٢ كيلوعه و من خيلى راضيم دكتر هم گفت وزنش خوبه اصلا دنبال چاقى نباش كه تو آينده خود بچه اذيت ميشه الان وزنش نرماله چاقى اصلا قشنگ نيست
سلام دخترم منم راهیی پیدا کردی به منم بگو🤕
دکتر غدد ببر
دختر من از یکسالگی رو ۱۰ کیلو مونده تا دوسال و چهار ماه شد ۱۲ باز مریض شد اومد ۱۰ من هزاران دکتر بردمش کاری نکن فقط بهش مولتی ویتامین و آهن شو به موقع بده خودش جون میگیره به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.