پسرم یه سالو هشت ماهشه وازلین خورده چکار کنم ؟

۵ پاسخ

منم دخترم تو این سن خورد هیچی نشد

ببرش دکتر وازلین مگه مواد نفتی داخلش نیست

چقد خورده؟

ای ننهههه😂😂
چه شیطونیه
پسر منم ۱سالو دوماهشه
خودتون میخواستین ک باردار بشین
یا از دستتون در رفته😂

🤣🤣ای خدااا جوجه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته چهلم بارداری