تپش قلب خطر داره

۳ پاسخ

طبیعیه

طبیعی هست بخاطر افزایش خون هست و هورمون ها ولی اگه با درد باشه مشکله

منم دارم و دکترم گفت طبیعیه
ولی بازم نوار قلب رفتم دیدم قلبم خداروشکر سالمه

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هستی مامان هستی ۶ ماهگی
مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۶ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری