۴ پاسخ

به منم گفت ۳۵ هفته سونوی رشد بدم و برم و دیگه نامه بیمارستانم و بده.
ولی بعدشم دکتر دوباره میبینه معاینه میکنه دو هفته یکبار
چون دیدم خانمای باردار میان

من ۳۵ رفتم گفت زود اومدی الان مونده ۲۹ برم ببینم چی میگه

دکتر من گفت ۳۶ نامه بیمارستان میدم اما وقت ویزیت رو هفته بعد داده که ۳۵ هفتمه هر دفعه ویزیتش ۲ هفته یه باره

سوال منم هست منم حس میکنم زوده

سوال های مرتبط

مامان nini❤ مامان nini❤ ۱۴ ماهگی