بهترین انتخابه سزارین
منکه طبیعی رو انتخاب کردم😎و نمیدونم چی در انتظارمه
از روزی ک فهمیدم باردارم ۱ درصد هم نتونستم ب سزارین فکر کنم نمیدونم چرا
عزیزم این اصلا چیز انتخابی ای نیست... به دکتر متخصصت بسپار اگه دکترت خوب باشه اون که برای تو بهتره بهت توصیه میکنه من از طبیعی میترسیدم اما دکترم گفت فوق العاده خوش زایی و بهش اطمینان کردم الان برای زایمان دوم ارزو میکنم شرایط جور بشه دوباره طبیعی زایمان کنم
من ک سزارین رو انتخاب کردم چون پمپ درد استفاده کنی ژدیگه درد نداری و دردای سطحی با مسکن اروم میشه
مسلما اگه کسی بتونه طبیعی بهتره و بهبودی سریعتره اما به نظر من مهمتر از توان فیزیکی توان روانی هست،من اصلا در خودم نمیبینم که روحیه اشو داشته باشم،جون بچه به من و پوش کردنام بستگی داشته باشه، یا مدام یکی دستشو تا فیها خالدون داخل بدنم کنه ،سزارین خیلی جراحی سنگینیه اما روحیه من طوریه که ترجیح میدم ندونم داره چه اتفاقی میفته و بچه رو یهو بهم تحویل بدن،برای همین سر رهام هم سزارین را انتخاب کردم و راضی بودم و الانم برای رز انشاله میرم برای سزارین😊به نظر من بیشتر به روحیات خودت فکر کن
عزیزم این دوتا بستگی به بدن خودت داره
یکی هست سز کرده انقدررررر راضیه که خدامیدونه نه عوارضی نه شکمی نه هیچی چون خوش گوشته و یکی هم هست از طبیعی خیلی خوب میگه
من خودم تا بتونم میخوام بدنمو برای طبیعی اماده کنم با ورزش اما اگر یک درصد نشد و سز اجباری شدم اون روهم بااغوش باز میپذیرم
و اینکه اصلا به زایمان فکر نکن،خودش باعث استرس و ترس میشه و بدترین چیز برات همون ترسه بسپار به خدا هر کدوم صلاحت باشه برات پیش میاره
من ی سقط ۱۸ هفته طبیعی داشتم دهانه رحمم ۵ سانت باز بود جونم به لبم رسید میخواستم خودمو از پنجره پرت کنم
طبیعی دیگه ۱۰ سانته 😭
خودت انتخاب کن چرا به حرف یه سریایی من از اول گفتم سزارین میرم سزارین حرف بقیه ام توجه نکردم توهم به شرایط خودت نگاه کن انتخاب کن
اولی سزارین بود راضی بودم دومی هم میرم سزارین
منم همینجوریم ولی همسرم میگه سزارین بهتره
فکر نکن طبیعی بخیه نمیخوری اتفاقا بخیه جایی میافته که نگه داری ازش سخت میشه
بستگی به خودت داره مقاومت بدنی بدن با بدن فرق میکنه
من چون تجربه سقط داشتم و اصلا دوس نداشتم دیگ کسی دس ببره توم معاینم کنه سزارین رو انتخاب کردم طبق روحیات و بدن خودت انتخاب کن من انقد ازین موضوع معاینه یدم اومد و روم تاثیر منفی داشت ک بعد سقطم تا ۳ماه شوهرم میومد نزدیکم جیغ میزدم اخرش قرص اعصاب خوردم
فقط سزارین
منم فقط سزارین
من سزارین انتخاب کردم
دقیقا عین منی
خودمم سزارین دوسدارم چون دیسک کمر دارم میترسم طبیعی زایمان کنم.
از اونور ۲تا از خواهرام سز شدن ۱ خواهرم طبیعی هرکدوم یجور صحبت میکنن😑
شوهرم میگه من نمیذارم طبیعی زایمان کنی اینهمه درد بکشی ک چی😂
منم خیلی گیرم انقد تحقیق کردم و خوندم به هیچ جایی نرسیدم
منم چون خیلی میترسم ترجیحم اینه ک بیهوش باشم و سزارین
حتی بی حس هم نه فقط بیهوش
ولی طبیعی هم عوارض کمتره هم سریع تر خوب میشی
منم دقیقا توی همین شرایطم😅
فعلا هم سزارین رو انتخاب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.