عزیزم پوشک سایز ۵ببند
مولفیکس سایز ۴ عرضش کمه جیش یا پی پی کنه از کنارا میزنه بیرون
لباسم یه سایز بزرگتر بگیر من برا دخترم که الان نه ماهشه لباس یکسال میپوشونم
ماشاالله 🧿
دختر من نه ماهشه نه کیلوعه 🤣
چطور میگین سایز ۲ من دخترم۶کیلوه سایز ۳میپوشه
لباس ۳ بگیر
پوشک هم مولفیکس اگه میبندی ۴ و ۵ خوبه بسته به مدل رون بچه ات
ولی مای بیبی باید ۴پلاس یا ۵ ببندی
لباس سایز ۲ و ۳
پوشک فکر کنم باید ۵ ببندی چون ۹ کیلو هست
بستگی به جثه اش داره
چه سایز لباسی اندازه اش میشه به نظرم سایز ۲
پوشک سایز چهار میبندم
لباس سایز۲پوشک۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.