بچه های شماهم تو خواب با صدای بلند میخندن 😑

تصویر
۸ پاسخ

نه تا حالا با صدا نخندیده

عزیزم بچه یک ماهه نباید با صدای بلند بخنده!!! ب دکترش بگو

گاهی حرف میزنم

اررررره خیلی عجیبه

وای اره پسرم اون سن میخندید خودشم شبا که آروغشو میگرفتم همه خواب بودن همه جا تاریک یه دفه بلند میخندید وحشت میکردم عین فیلم ترسناکا😂

بعضی وقتا اره😁

نه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی