۱۱ پاسخ

اره دختر من بعضی وقتا تو خاب قهقه میزنه🥹😍

اره میخنده یه موقع ها میترسم

نه تا حالا نشده.. در حد لبخند بوده

آوا می‌خنده اما بی صدا 🤩

ای جونم مبگن خواب فرشته میبینن🥺

آرههههه و من غششش😭😍😂

آره قهقهه میزنه دخترم تو خواب

اره ی وقتا 😁😍

مگه خنده هاشون توی این سن صدا داره😑

اره من گاهی میترسم ازجامیپرم😕

اره گاهی ادم دلش غش میره اون لحظه 🫠

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی