۵ پاسخ

دختر من هنوز با صدا برام نخندیده

نیلماه من خیلی خوش خندست ولی فعلا توخواب باصدامیخنده،حرف زیادمیزنه ولی باصدانمیخنده

آره دیگه باصدا میخندن الان🥹😍
انگار یه روز بین دخترامونه🥹منم جدیدا خنده های عمیق صدادار مث قهقهه و زیادمیبینم ازدخترم بخصوص وقتی باهاش حرف میزنم

دختر منم خندید و تبدیل ب قهقه شد🥲🥰❤️

ن دیگه الان باصدا میخنده رفته رفته قهقهه میزنه😍😍

سوال های مرتبط

مامان می گل مامان می گل ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی