۵ پاسخ

من بچه اولم 7ماه 😂😂نمی‌تونستم درد داشتم بدترین درد قابل گفتن نیست دکتر هم میگفتم یه راهنمایی درست حسابی نمیکردن آخرش از عسل استفاده کردم ..خوب شدم

من بعدها دوازده روز

۴۰‌روز

ما بعد ۲۰ روز

چهلم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی