برای وزن و bmi شما توصیه نمیشه عزیزم
شما با ورزش و رژیم کم کنین خیلی ماندگارتره عوارض آمپول رو هم مجبور نیستین تحمل کنین
وزنت زیاد نیست که رژیم بگیری میای پایین کالری شماری و فست بگیر
ببین خطر که نداره دکترهای غدد هم تجویز میکنن
هزینهش هر ۴تاش حدود ۱۰ تومنه دوز ۲.۵ هم پیشنهاد میشه شروع کنی. هفتهای یدونه است. اشتهات رو کم میکنه من خودم توی استپ وزنی بودم الان کم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.