شما آسپرین هم مصرف میکردین؟ ماماخصوصیم گفت بعد از قطع آسپرین باید شروع کنم
اره من دس میزنم درد داره ولی ماساژ نمیدم
جون هنوزنزاییدی
کجارو باید ماساژ بدیم دقیقا؟به منم یاد بدید
سلام من درد میگیره ول میده به نظرتون برم بیمارستان معاینه بشم شاید رحمم باز بشه زایمان کنم یا ن نرم؟
از ۲۳۴باید ماساژ بدیم؟ چجوری ماساژ دادی؟
عزیزم زود نیست برا ماساژ ؟؟
زود نیست ماساژ دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.