سلام خانما کسی بچش کم کاری تیرویید داره ?

۱۲ پاسخ

پسر منم از بدو تولد داره الان هشت سال که قرص میخوره

پسر بزرگم از بدو تولد داره هرروز نصف قرص می‌خورد 21بوی اول 18ماه قرص خورد هر سه ماه آزمایش میدادم الان یک سال آزمایش ندادم البته آخرین بار از پسرم آزمایش گرفتن خیلی بد پسرم ترسیده تا دکتر میبینه در حد سکته می‌ره واسه اون آزمایش ندادم دگه

دختر من از بدو تولد داشت
سه سالگی هم دکترش اتمام بیماریو اعلام کرد و شکرخدا دیگه قرص ندادیم و تمام شد

پسرمنم از بدو تولد تیروئید داره
شما چطوری قرص رو میدین بخوره ؟درهفته چند روز میدین بهش؟ وآزمایش چندبود آخر بار

اره دخترم داره

پسر منم داره ، عزیزم بیماری خاصی که نیست ، چرا اینقدر نگرانی

بله دختر من داره از بدو تولد

آرین من داره عزیزم
از بدو تولد

ازمایشش هرچتد وقت یبار تکرار میکنی؟به منم گفتن تیرویی داره یک ماهی داشت بعد رفتیم از رگ دستش خون گرفتن باز گفتن تیرویید قرص خود تقریبا ۱۷ روزی باز ازمایش داد اصلا ازمایشش بهم ننیخورد گفتن برو جای معتبر رفتم تیرویید نداشت ولی هر یک ماه ونیم دوماهی تکرار میکردم رو ۴ بوداین سری دیگه رو یک بود گفت نیاز نیست تکرار کنی

اره من

بله دنیز من داره😢
چطور؟

وزن دخترتون چنده

سوال های مرتبط