دختر من از وقتی ک نوزاد بود فهمیدم تیروئید کم کار داره و الان یکساله همش قرص میخوره
پسر منم تیروئید داره ولی علائم خاصی جز عرق کردن زیاد نداشت تو آزمایش یک سالگی معلوم شد باز این ماه دکترش قراره بنویسه آزمایش اگه اوکی سده باشه که هیچ اگه نه خودش میگه چیکار کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.