۲ پاسخ

دختر من از وقتی ک نوزاد بود فهمیدم تیروئید کم کار داره و الان یکساله همش قرص میخوره

پسر منم تیروئید داره ولی علائم خاصی جز عرق کردن زیاد نداشت تو آزمایش یک سالگی معلوم شد باز این ماه دکترش قراره بنویسه آزمایش اگه اوکی سده باشه که هیچ اگه نه خودش میگه چیکار کنیم

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۱۶ ماهگی