خانما کسی ازاین شیراستفاده میکنه؟

تصویر
۸ پاسخ

من ب پسرم میدم

ارع منم میدم خوبه بد نیس

من از اول همینو دادم ماهی یه کیلو بچم وزن اضاف میکنه

اره من

هنوزم ازش یدونه دارم گفت سه ماه به بعد میتونی بدی

من پسرم دنیا اومد ازین بهش میدادم چون کولیک داشت این شیر چرب بودو دل دردشو بیشتر میکرد دکترش عوض کرد نان کامفورت داد

بله من

بله عزیزم شماره 3

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی