خانما ازاین تب سنج ها کسی داره دقیق میگیره

تصویر
۷ پاسخ

سوال منم هست

منم دارم دقیقع

من دارم نیم درجه باید اضافه کنی

من دارم .اره خوبه فقط دکترش گفت باید نیم درجه بهش همیشه اضاف کنی

منم دارم خوبه. فقط سوال واسم پیش، اومده که
فقط باید زیر بغل گذاشت یاجای، دیگم میشه؟

من دارم مارکش فرق میکنه آره دقیقه

بله خوبه من دارم ازش

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍😍 مامان آراد🤍😍 ۹ ماهگی