منم دیسک داشتم هر چی دکتر دارو و فیزیو تراپی اصلا فایده نکرد اخرش تو بناب یه پیرمرده معرفی کردن کارش همینه اکثرا دیسک اینا میارن پیشش
رفتم خدا عمرش بده از اونموقع خیلی خیلی بهترم
اگه خواستی بگو ادرس بدم حداقل با خانوادت برو
هزینه زیادی هم نمیگیره
دیسک کسی میتونه درک کنه که داشته باشه
منم دارم خیلی شدید
تازه رفتم دکتر داروی اعصاب داره اونم اصلا پیدا نمیشه
باخونوادت نمیتونی بری؟ عجب آدمیه هااا همیشه اینجوری میکنه؟ پاشو قشقرق بپاکن برید دکتر. اینکه میگی شوخی بردارنیست هاا کمر خیلی حساسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.