۷ پاسخ

اره دیگه

بستگی ب بچت داره
پسر من فاموتدین نعنایی دکتر داده بود برا رفلاکس

فک کنم اره

مسئله فقط نعنا نیست چون خیلیاش نداره ولی زیره و رازیانه اکثرشون دارن اینا دریچه مری به معده رو شل میکنن رفلاکس بدترمیشه 🤦🏻‍♀️

بله .هرچیزی ک پایه نعناع داره برا رفلاکس بده .مث کوکیکز ،گریمیچر

اره.....

هرچیزی که نعنا داشت باشه رفلاکس زیاد میکنه اگر شیر خودت میدی نباید بخوری چیزی که نعنا داره

سوال های مرتبط

مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی