۵ پاسخ

من دنیا اومد ۲۰۵۵ بود ۴روزگی ۲کیلو شد باز ۷ روزگی ۲۱۰۰ شد باز ۱۷ روزگی ۲۶۰۰ شده بود دکتر گفت خوبه.ولی من همراه با شیر خودم شیرخشک هم میدم کمکی

شیر خودتو میخوره

دختر من بدنیا اومد ۳۲۰۰ بود ، بعد ۴۰ روزگی ۵۱۰۰ بود .گفت زیاده

اتفاقا خیلی هم خوبه. منم ۱۵ روزگی برده بودم دکتر. ۳۰۰ گرم اضافه کرده بود

خوبه وزنش عزیزم اصلا نگران نباش ماه اول بچه ها انقدر رشد نمیکنن

سوال های مرتبط