35روزگی نه فقط موقع ختنه و اولین جیش گریه کرد بعدش دیگ اذیت نشد البته روش ختنه بنظرم خیلی راحتتره
۲۵ روزگی بردم همون یه ربع حین ختنه گریه کرد دیگه بعدش نه
یک ماه بود کردم کوچیکن بکنی بهتره
میگن تا چند روز نباید پوشک بست آره ؟؟؟
تقریبا ۷۰ روزگی همون لحظه اذیت میشه بعدش نه زیاد
۵۳ روزگی خداروشکر خیلی خوب بود اذیت نکرد
22 روزگیش، فقط روز اول گریه کرد، زود خوب شد
نه زیاد فقط همون موقع که گریه میکنه سختهه
پنجاه روزگیش، نه اصلا اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.