۴ پاسخ

وزنش خوبه تا بدنیا بیاد ۳۲۰۰ میشه

وزن خوبه. وزن بچه من بالاست به خاطر قند خونم خیلی سخته برای زایمان طبیعی همش عم رژیم هستم

مگه قرص اهن روزی دو تا نمیخوری ؟ به خاطر کم خونی

وزنش خوبه که ، بالا هم نیست ولی نرماله .

سوال های مرتبط