۴ پاسخ

من دیسکم پاره شده بود دقیقاهمین دیسکم بود
مردمو زنده شدم رسمافلج شده بودم هیچکاری نمیتونستم کنم بزور باگریه میشستم بلندمیشدم میخابیدم داد میزدم از درد زیاد اخر رقتم دکتر گفت عمل نکنی فلج. میشی اورژانسی عملم کزدن من قبلش طب سوزنی فیزیو تراپی انجام دادم متاسفانه بجای یهترشدن بدترشدم
☹️عمل سنگینیه ولی من از عمل کزدن راضیم سرپا شدم

دردش مسکن میزنن هیچی متوجه نمیشی
بعدشم زودسرپامیشی آنچنان عمل سختی هم نیست

الهی بگردم شما که جوونید

شوهر منم دیسکش زده بیرون همش کمر درد داره جدیدا پاشم درد میکنه میگه تیر میکشه تا انگشت کوچیکه پام خیلی اذیته .این دیسک چیه دیگه جدیدا همه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری